I can't.. I just can't !

Guten tag ^^)

I bin happy x) Fick Bryan Adams skivan idag <3 !! I drogar dne hela tiden och han är som en gud när han sjunger ;> Han är ju ganska snygg för sin ålder oxå ^^ Alla mina vänner tycker typ att jag är konstig .. Fast jag tror nåra gillar hans låtar xD Och man kan gilla fler än TH .___.' TH kommer alltid först och sen Bryan Adams x)

Jag blev oxå sur idag >.< BRYAN HAR VARIT I STOCKHOLM ! Nästa gång han kommer måste jag komma !! Nån som vill följa med då ? ^^ Fast han kanske är kvar i Australien .. ;(

Jag ska nu gå och städa igen ... Kanske måste rensa mellan kläderna oxå.. Har oxå lust att kolla på gamal foton från jag var 1-5 ^^ Haha xD

Ajja.. Ses <3

Kommentarer
Postat av: micaela

hahah hon är skön xD

2008-08-14 @ 22:17:03
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0