Ich bin... ?

Heej x')

Kom på en sak.. Vem är jag ? Namn är bara ett rop man hör om nån vill nått .. Eller ? Jag har funderat länge på det x'D
Så länge får jag vara den deppirmerande Linnea ^.^ *Yay*

Imorron ska vi på en 'utflykt' med klassen och nån annan klass och så 8/9:orna o__o Alla är skit långa och en del hade 1000 ton brunkräm på sig -.- Roligt x) (Not) Och sen ska vi lix gå en runda med typ nutidsfrågor , tur att jag ska gå med Cheyma och Felicia :> Dom är smarta xD Typ.. Sen ska vi samla så mycke poäng som möjlligt och man får ha med godis och läsk x) <3 *YAY*


Nu ska jag äta och sen lyssna på Nothing i ever know  <3 Den bästa låten med Bryan x) Baj <3

Kommentarer
Postat av: micaela

om man inte gillar pizza - då gillar man inte skräpmat :p



skräpmat - gott.

2008-08-24 @ 18:26:00
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0