Nästa vecka

Heeeeeeeej x)


Alla på bdb tror jag vill dö , det är jätte roligt x) Och så kallar dom en emo , *ASG* x'D Ajja... Tur att det finns nåra normla människor i världen , Typ.. Mici , Pernilla , Hillan , Jessica , Felica , Felica , Linnea , Linnea ^^ Oj.. det blev många. Och jag känner nu, 7 Linnea'or ^^ Om man räknar med mej , ganska coolish.

Ja , vad händer nästa vecka förutom att jag lider i skolan ? Ska titta på en ny kanin x') Ni kanske tror det går för snabbt men vi skulle köpt honom iallafall innan Dennis dog. Och man kunde ju inte ändra, eller det skulle vara taskigt för Isabell (Ägaren) kan inte ta hand om honom längre. Ni ska få ett litet smakprov på honom <3

 Namn ska familjen komma på. Men jag tror det är en liten Mango eller Plommon. Kanske nått annat ^^ <3

Kommentarer
Postat av: micaela

VAAAAAAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT.

jävla putte kanin :(



vadå? kan du logga in på msn?

2008-08-20 @ 11:37:24
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: neda

jättesöööt

2008-08-20 @ 15:56:16
URL: http://nedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0