Olycklig

Guten morgen...

Ja.. Rubriken säger ALLT. Jag vill dö och jag orkar inte leva mer... Min kanin är döende. Han äter, dricker och så men han ligger ner och andas långsmat och så håller han sig i hemlighet. Då vet man ju... Jag vill inte att han dör.. Han är som min Tom fast en kanin. Jag kan inte andas och jag var tvungen att gråta.. Ni kanske tycker det är larvigt men jag älskar honom..

Ajja.. Imorron är det tjejkväll , hoppas tjejerna kan få mej på humör.. Jag kanske ler och skrattar men sorgen kan ingen se. Jag vill helst inte prata om det.

Min moster väntar på sin hund nu :') En svart snuzler (Stavningen ..) Ajja.. En sån hund som Mici har xD Fast svart. Letar efter bra namn , vi vet inte kön men i 09 kanske den kommer x)

 Min älskade .. <3

Kommentarer
Postat av: micaela

vi kommer ha jättekul imorrn , ja gör dig på humör <3333



dvärgsnouwser eller nått xD

2008-08-08 @ 14:40:05
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

okej.



dvärgsnouzer ?

hahah det låter konstigt , sök på dt ja har gätt som förslag?

2008-08-08 @ 18:11:25
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0