Onsdag

Heej på er :')

Sry jag inte vart inne på länge (?) men blogg.se har vart lite .. dampigt på min data O.o Eller så är det bara min data ? Nån annan som har problem med blogg.se förutom jag?

Just nu är jag så lycklig !!! Fått nya Convorse skor <3<3 Svarta med långt .. skaft x) Dom passar elegant på mej och dom kostade typ.. 600-700 men det var värt det ^^ Sen köpte jag lite kläder oxå. En munkis och så nåra strumpor.. Jag vet inte varför men alla mina strumpor försvinner O.o Det är läskigt..

Just nu sitter jag och längtar efter Lördag... Jag och nåra vänner ska ha en "tjejkväll". Vi ska först vara på ica o köpa goodis och sen ska vi dra vidare till .. nån ? Och kolla på en film ;) Kanske sno med lite Zimmer (aa)

 Vet... Men Jompizz gjorde den o blev så fin x)


Kommentarer
Postat av: micaela

jag vill ha nya converse <3

vill ha rosa typ eller nått :) får se.. mina är så fula nu >.<

2008-08-06 @ 19:52:33
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0