Söndag

Guten tag alla glada :]

Ich bin happy ! Har fått typ 700 ihop och jag kanske får mer och det betyder mycke skaer på Rockzone :] Och såklart dom andra affärerna. Jag vet vad jag ska köpa eller nja.. En flagga, väska och typ en munkjacka eftersom den röda gick sönder ;'( Kanske jag ska köpa en annan färg den här gången ? Blå eller grön ? O.o

Igår så var jag typ uppe till fyra ;S På natten då.. Och det är bättre pogram på tv på natten , Mycke ! Förresten vet ni hur mycke en riktig märkeskeps kostar ? :'O Min mamma sa att den kostade runt 300 kr i stan ! Asså det är ingen sån här Puma eller Addidas keps utan en riktig. Som Tom typ har? Med guld märken och typ mycke snyggare .

 Ungefär så såg kepsen ut fast den hade lite blå saker med :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0