What is the matter?!

Guten Nacht på er x'I

Sry jag vart borta hela tiden men jag har ju ett liv utanför blogg.se också.. Funderar ju på att ta bort NeaKaulitz -.- Men kan väl vara här en liten stund till tills jag verkligen tröttnar..

Var och bowlade med min storebrorsa och lilebrorsa och jag kom två:a x) Gjorde typ två strike xD Fast jag är inte så bra .. Eller kanske C'x Ajja.. Sen åt vi där och sen åkte vi lite omrking. Jag såg en massa killar från vår gammla klass , Tobias, Oliver och Robin (6B) Det var läskigt för jag hade TH tröja och då blev det en massa fniss och visk xD Fast det är ganska roligt när dom ropar Emo fast dom har ingen anning vad det betyder xD

Och så det här med bdb .. Jag har inga problem -.- Okej , jag hatar mitt liv och mej själv men det gör mej inte till en självmordstänkare ? Snälla.... -.- Get a life , fuckers >.<'' Och Emos finns inte >.< Jag tänker inte ta upp det igen ..

Ajja... Ska droga Bryan Adams nu <3 Ses x)

Kommentarer
Postat av: neda

ta inte bort bloggen (:

2008-08-19 @ 21:58:58
URL: http://nedad.blogg.se/
Postat av: micaela

ta inte bort bloggen!! herregud stumpan :O haha nej men gör inte det.

2008-08-20 @ 11:18:14
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0