You are mine

Guten tag alla söta xD

Festen igår blev före mycke för nåra xD Jag är fortfrande vääldigt trött och har ont i huvudet. Nästan alla vuxna blev fulla '_' Fast det var väldigt roligt xD

Först när vi kom så hälsade vi alla , jag fick mycke "Vad stor du har blivit" "Hur många år är du nu då ?" "Vilken klass går du i?" Det var ganska irrterande .. Men ajja.. Många har jag ju inte sett sen jag var 6-8 år och en del 1-4 år. Och sen så var det tipsrunda xD Det var frågor om Gittan (Moster ^^) och jag fick 8/15 xD Var ganska bra och jag vann över barnen xD Sen så var det lite mat och så och det var jätte gott <3 Sen så kom Alexander och hans mamma och pappa , Alex är så söt <3 Han är typ 4 år xD Och Annette har typ blivit deppig efter sin man lämnade henne och tog med hennes dotter x'3 Ajja.. Sven har kvar sin humor och ja.. ^^ Elin, en av Gittans kompisars dotter är knäpp. Jag satt vid hennes bord och när jag satte mej ner fick jag stora blickar xD Hade sminkat mej lite i svart då men schisse x'3 Och när jag bytte om till varmare kläder (På natten) hade jag en TH tröja och då blev blicken ÄNNU STÖRRE. Och Mattias är jätte lik Björn Gustafsson men söt C'x Han hade Toms ögon.. Och var väldigt trevlig. Och sen hette en annan Linda's man hette Tom xD


datan orkar inte ladda upp alla bilder -.- Ajja.. Ni får se sen xD


Kommentarer
Postat av: micaela

hur gammal är hon elin?

2008-08-17 @ 15:49:47
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: neda

vad var det för sorts fest ? :)

2008-08-17 @ 17:39:38
URL: http://nedad.blogg.se/
Postat av: micaela

haha lol

2008-08-17 @ 19:47:13
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0