Djurläger

Jag kan bara säga: Jag ÄLSKAR Djurlägret ! Alla djur och friheten ligger i en bra plats i mitt hjärta och Dörje tar den största delen. Hillan och jag skulle ge kalvarna mjölken och hon fick värsta paniken när hon skulle stoppa in sin hand i munnen (Man måste göra det för att dom ska sluta tigga om mjölk) men vi .. Lyckades ? xD

Ni längtar nog mest efter bilderna och jag måste tyvärr dampa >.< När jag skulle ladda ner alla bilder dampade kameran och nu vägrar den ladda ner >.< Min mamma skulle typ fixa det men ajja.. Det var nog mest bilder på Durry och nog kalvarna..

Imon ska vi sova över där och jag kommer kasta lakris på Hillan (Hon hatar lakris) MWAHHAH ! Och imon kommer mina brorsa och moster vara där och typ kolla runt och se på djuren. Hon kommer fråga nån av polarna om dom gillar Tokio Hotel xD Ajja..

 Liiten söt bild på min STOOORA kärlek :] ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0