Hallo ?

Hallo xD

Typ.. Hinner inte blogga så mycke för dte är så mycke som händer hemma och det finns ju så mycke mer än bloggen . Jag vet att jag har bara 6 läsare också så det är ganska onödigt så funderar på att ta bort den ._.

Min brorsa är fjortis ._. Han lyssnar på fjortis dunk och typ pratar fjortis ord xD Och så kallar han mej emo ? xD Vad lär sig dom det >.< Kanske från min bigga brorsa p_p

Gud ... Jag är typ beronde av knark xD Eller det är knark för mej för det är flour tabletter och man ska bara ta två om dagen men jag tar kanske 10 ? xD Men dom är goda och typ .. jag känner mej lugnare xD Omg .. Kanske är knark ? Men .. Hum.. Nu får mamma läsa på det igen xD

Kollar på sjukhuset , det är ju bara en massa gammlingar som är sajjk o_o Och äckligt ! En massa sår och var och blood .. ' rysa ' Det är en engelskt kille där oxå , heter Tom <3 ;)

 Tog ut kaninen idag :-] Fick ta mammas kamera eftersom min funkar frt inte ._.

Kommentarer
Postat av: micaela

TA INTE BORT

2008-07-14 @ 21:50:14
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0