Happy

Hallllo <3

Vet ni , Livet leker för Linnea Kaulitz ;-] Det känns bara som att allt går den rätta stigen och att inget kan stoppa mej ! Var ju på Gröna lund och det var helt ok , vi kom ditt klockan 11 (då öppnades det) och det var kanske 20 personer över HELA Gröna lund ! I ca .. 1 timme fick jag vara över hela grönan utan köer ! Sen så träffade jag Thea vid "Kvasten" så åkte hon och jag lite saker sen så åkte vi lite omrking på stan och typ shoppade lite . Såg en 8-9 åring som hade TH-tröja. Blev ganska stolt och hejjade på henne medans jag vissade upp min lilla t-shirt ^^

Det är as kul på msn nu ;-] Fussti, Jompa, Friday och Lollipop (Smeknamn xD Gissa vem som är jag ?) Vi är typ .. TH ! Eller vi låsas . Vi skriver på engelska och typ retar varandra . Fuss är Gustav (Som är hennes kille xD) Och Jompa är Fru Listing xD Och Friday är lilla Bill (Får inte skriva hennes för då kanske en annan Mrs Kaulitz sur xD) Och Lollipop kan ni gissa vem hon är eller jag då xD Min lilla Tom! Ajja ... Det är as roligt <3

Idag åkte Mici till Göteborg .. Kommer sakna henne :/ Ajja .. Jag får vänta i .. en vecka typ xD Eller så var det mindre ...

 Saknar deii .. ''/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0