I'm back

Hallllo ;] Saknat mej ? Jag har iaf saknat datan och er ^^ Båten var helt .. Okej ? Det ända som var bra var badet . Maten var gammal och dom hade gjort så vi inte skulle få nån mat (Tid fel) -.- Så vi fick ingen mat första dagen så vi fick äta på ett café typ .. Och Tax freen var typ stängd hela tiden .. Men ajja.. Ska inte klaga xD Badet var bäst och Erik (Brorsan) och jag badade hela dagen igår xD Elr från 10 till 16 tror jag *ASG* Men det var typ 6 bubbelpoolar och tre stooora poolar som alla had enån rolig sak. Den bästa jag tyckte gjorde vågor , Erik gillade vattenkanan ..

Nu orkar jag inte snacka om båten -.- Och jag skulle laddat ner bilder om inte en idiot glömmt kameran *Host* Mamma.. Jag glömmade säga att jag färgat håret :')  skulle slinga det men det blev visst hela håret xD Blev jäätte söt i blond ;] *Stolt* Och så... Hm.. Jag vill ner till stan och shoppa TH-saker men typ Pernilla och Mici och Sanna är bortresta och jag åker inte bort för 2 veckor .. TRÅKI >.< Skrev min önskelista på båten xD Det var för jag hittade as många TH-saker där på Tax freen ;] Nåra t-shirts, cd, dvd och lite andra saker. Tror mamma köpte nått o_o

Nån som vill ner till Jakan (Som bor i Viksjö ) ? Vill shoppa och träffa vänner .. Linnea C har ju flyttat >.< BAJS PÅ DEII ATT LÄMMNA MEJ !! Vill ha vänner xD

Snott av Thea xD Och mici , visar du den där bilden är du fan död >.< Och jag kommer inte ta bort deii xD Becuse i'm so sexy xD

Kommentarer
Postat av: micaela

Linnea jag lägger ut den där bilden om inte du tar bort den. + man får inte lägga ut bilder på folk som inte vill

2008-07-09 @ 15:46:21
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

gå in på arkiv , tryck på inlägget , ta bort bilden och spara. klart.

2008-07-10 @ 18:33:05
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0