Lördag

Guten tag X')

Kollade nyss på Tokio Hotel och det gjorde mej glad ^^ Köpte lite saker nere i centrum , vi ska ha gäster hemma och jag vill inte vara med . För deras dotter är bajs. Men jag ska sitta på mitt rum och lyssna på Tyska och Engelska . Ni vet min brorsa , Erik ? Jo.. Han tittade på en av mina filmer sen kom han till mitt rum och sa, Linnea, Jag gillar Tokio Hotel nu ! Han kollade ju på Leb die sekunde tror jag .. Nu är det bara typ... Hela familjen kvar sen gillar alla TH ;-]

Ska ju till grönan igen ^^ I Augusti typ.. Hillan ska ju med och sen kanske kanske jag får ha med en till xD Det är typ en födelsedag pressent .. Tror jag tar med Mici. Hon åker samma saker som jag och Hillan får åka allt läskigt själv xD Diss .. ^^

 På spanskan , dagen då vi åkte till grönan med klassen xD Hillan har snyggare kamera än meii o_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0