Planer

Guten Morgen :]

Vart har jag varit ? Det var många på msn som undra och jag har vart i Sundsvall som ligger i Gävle xD Och då var jag på Furuvik ._. Mamma lurade mej !! Jag fick inte ta med nån för hela bussen hade lix vart paxad ! HATA ! Men det var as ku där ^^ Fast det var nog liiite för varmt där. 30 grader blev det tror jag . Först gick vi runt och kollade på djuren (Söta då :) och sen gick vi till nöjesfältet. Där var vi i 4 timmar kanske xD Jag åkte allt förutom nån bebissak där man ska köra en bil runt fast det är inte en själv som styr den ! Sen så badade jag i den lyxigaste poolen ever ! Det fanns bubbelpoolar och ett "slott" med en massa lekar och vatten sprutade typ hela tiden på alla och allt. Det var jätte roligt :]<3

Kameran vägrar ladda över fortfarnde men min mobror (Teknisk nörd xD) ska fixa den ! Då kommer alla bilder på hästar och lite annat.

Jo.. Jag åker ju till Tyskland i 2-3 dagar och då blir jag borta. Och om 2 veckor åker jag till Kalmar och sen i Augusi kanske vi åker till landet som ligger på Gotland :] Det är mina planer men jag ska försöka blogga så mycke jag kan och om jag får så tar jag med den trådlösa till Kalmar eller Gotland.

 Ska oxå baka snart :] Kladdkaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0