Tisdag

Guten Nach :]

OMG ! Jag har mött Tom i en annan form.. Som ett djur och det är världens sötaste häst ! heter Dörje men bara Mici och jag får kalla den Börje ^^ Gud va söt han är ! Och typ ingen gillar honom (Puckon..) så jag är mest med honom. Jag fick ingen kanin så jag tar hand om ett par kalvar. Jag har hand om den stora/äldsta , som är ockersöt ! Sen brukade jag vara med kycklingarna men dom var ganska tråkiga och bajsade på min TH-t-shirt! Sen var jag liiiiiite med kaninerna men dom är ganska tråkiga och alla är typ humör att paras och jaga meii O_o Hillans kanin jagade mej och juckade mot mitt ben även om det är en hona ! >.< Så jag var mest i Hästhagen och pussade Kristall, Dorry och Börje <3 Kristall är inte så keliga av sig så jag är mest med Dorry och Börje men det är ett par snorungar som håller på och ger dom KALVMAT ! Det är ju vitaminer och miraler men det är gjort för kalvar och innehåller mest mer av mjölk.. Det är lix inte till hästar ?

Mici och Sanna snodde mina kakor och en anka kom och snodde mitt bröd ..Taskig..

Jag glömmade tyvärr min kamera men imorrn så kommer ja ta kort ! ^^ Ses då <3

Kommentarer
Postat av: micaela

hahahaha det var jag som tog din kaka <3 hahhahahahhahahahah

2008-07-01 @ 20:15:44
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0