Tisdag

Guten Tag ..

Ja.. Varför skrev jag ingen smile bakom Guten Tag ? Jo för jag mår illa >.< Mamma tror för jag sitter framför datan för mycke men det är typ för jag åt en gammal leverpasetj men den smakde helt okej och det var typ bara 2 dagar gammal o.o Fast den var ju helt okej och oöppnad så lix den borde inte vara dålig ?

Glömmt att säga att på Lördag åker jag ner till Skåne i en vecka .. Kommer bila ner och så kommer vi bo i en stuga brevid havet och så typ kommer det finnas en studsmatta där och jag får eget ett rum :] Ni får se mer sen om min kamera funkar ._.

Nån som ett "sex and the city" ? Det går kl 23.00 alla dagar , brukar kolla men byter om det blir äckligt .. Det brukar vara okej men annars är det överdrivet mycket sex och bla bla ..

Men nu ska jag in på bdb och sen på s.s och rolla :')

Baii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0