Torsdag

Guten ... Nach ? xD

Var har lilla Linnea varit idag ? Jo på .. *trumvirrvel* Tom Tits ;-] Lägg till namnet Tom (Ödet elr vad ? xD) Det var roligt för dom har typ gjort ett liitet "Gröna lund" Typ fritt fall och lite andra saker ;]  Det var iaf okej bara att det var långt att gå omkring och jag hade bara sovit i 7 timmar .. Och imon ska man ju gå mer på ... GRÖNA LUND <3

Ska tyvärr åka med bigga kusinen xD Han är ju såklart bästaste och snällaste xD Och roligaste , typ.. Min brorsa åker ju med också och jag hoppas kussens tjej åker med för hon är fjooortis och typ kallade TH för bögar framför mej ._. Hillan får åka med i Augusti , och typ en vuxen . Ajja..

Vill fortfarnde shoppa >.< Mamma har köpt Convorse till min födelsedag , Hittade den under nåra saker xD Dom var ganska snygga .. Får spela överraskad xD Nån som ska till Grönan imon ? <3 Jag är den "blonda" tjejen med troligen TH tröja ?

 Den tröjan gick sönder på dragkedjan på Tom tits >.< :'''( Kusin, bror o jag ._. xD

Kommentarer
Postat av: micaela

får inte jag följa med ? =( *gråter*

jag ska döda din kusins tjej , hur gammal är hon?

2008-07-11 @ 10:43:06
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0