Trött !

Guten Morgen !..

INTE ! Jag är så trööööött ! På djurlägret när vi sov över så var jag ju pigg och så. Vi hade det as roligt och bla bla.. Men när vi gick och la oss somnade jag kanske .. 01.00 - 02.00 .. Ajja. Sen vaknar jag 04 och tror hon är runt.. 07 ? Sen väntar jag i en timme kollar runt snor lite vatten (Hade värsta torkan ? O_o) och har jag oroligt tråkigt.. Jag väcker en efter en (Sry tjejer..) sen sitter vi alla trötta. Sen typ somnar jag i en halvtimme sen vaknar jag av allt alla typ kastar saker och skriker och sen fick man inte sova mer >.< Nu är jag sjukt trött >.<

Sista dagen på djurlägret .. Skit asså vad jag kommer sakna allt , Iaf djuren ! Det här året var bajs ! Och vi får ju inte gå mer eftersom vi är för gammla.. Men ajja.. Just nu så vill jag bara sova och jag är den typen som inte kan somna om bara .. Tror jag ska lägga mej tidigare i kväll..

Ska ta bilder på alla mina älsk på djurlägret! (Kycklingar, Hästar) xD Nu måste jag fixa mej för jag ser ut som ett troll !

micaelaaz.blogg.se , Besöker ni väl ? O_o <3

 Med polaren ? O_o ^^ Bild tagen av moi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0