Depp ..

Ja .. Ni tror jag ska vara lycklig över denna vecka jag skrivit om Djurlägret men nej! Jag hatar mej själv och vill hoppa från närmaste tak.. Jo.. När jag skulle ta bussen så säger han chaffisen , "Ingen buss går dit, men nästa går till badet" Och det är jätte nära och man behöver bara gå en stig.  Så jag väntar 20 minuter till nästa buss och åker med eftersom den andra har ju sagt att denna åker dit. Jag åker i minst 20 minuter till och hamnar i Barkarby. -.- Kul ? Nej ! Jag får värsta paniken och jag kan inte ringa eller åka hem och jag kan inte ens hitta vägen till toan >.< Så kommer mamma till räddning och hittar mej gråtandes .. Töntigt ? Ni ska fatta hur ledsen jag var att jag missade djurlägret och hur mycket jag hatade mej för jag inte bara följde med mina kompisar !! Jag vill dö!

Ajja.. Imon ska det väl gå bättre och då ska jag o Mici vara med en häst om jag kommer ihåg vad den hette ._. xD Ajja.. Imon får ni veta mer o då kanske jga är lika lycklig som jag skrev för nåra dagar sen <3

 Om jag fick ta hand om deii ist .. :/ Bild tagen av meii ^^

Kommentarer
Postat av: micaela

skivan skadas inte , nej

2008-06-30 @ 20:09:50
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

tack <333333333333333333333

2008-07-01 @ 09:35:04
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

tack för att du förstår mig .. <3

dorry är min <3

vita är din <3

2008-07-01 @ 10:58:36
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0