"Emo"

Guten tag !

Jag vet men jag vill ta upp det här igen ! "Emo" !
I skolan verkar alla ta åt sig, t.o.m 3:or kan ordet "Emo". Om man har en TH-tröja så ropar 3:or till 6:or "EMOJÄVEL!" Men vet dom var det är - nej ! Och det är våra klasser och 5:orna som använder ordet mest eller typ.. "Hårdrockare" -.-' Det är så korkat att säga "Emo" till nån om man inte ens vet vad det är! Emo står för Emo hardcore och det betyder att det är en "hård" musikstil ! T.ex. Tokio Hotel, MCR och fler av såna grupper är Emo (musikstilen.). Om man ska vara en punkare eller en sån så ska man vara en Fashion core! Core (Som jag förkortar det ^^) är en stil som man klär sig i. Om man ska leva sig i en stil borde man bli nått annat som jag inte kommer ihåg vad dte heter >.< Men då sminkar man sig inte lika mycket som Core utan man skär sig i handleden eller på låret. Hatar sig själv eller andra och kan bli lite sajjk. Man kan även använda en gummisnodd och "piska" sig själv (Tro mej det gör jävligt ont)

Jag hoppas ni tänker nästa gång ni använder ordet "emo" !

Sry om det blev tråkigt -.- Men det är otroligt viktigt och när ni (om) använder ordet emo till nån då känner sig den personen verkligen nere och man mår dåligt >.< Jag blir kallad av Emo av skolan och alla fjortisar i järfälla >.<! Och jag vill inte ens visa mej ute .. >.<

 Fashion core ! Vem det är.. Klura ut det >.< 

Kommentarer
Postat av: micaela

linnea , tokio hotel är rock pop

2008-06-27 @ 14:06:56
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

hahah ja men asså emo är en engen musikstil..

2008-06-27 @ 15:12:11
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: fia

mica: emo är visst en musikstil?

2008-07-04 @ 10:22:35
URL: http://hejfia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0