Förlåt

Min data har vart cp så därför har jag inte kunnat logga in -.- Men nu ska den väl funka ? Shit ... Jag vet inte vad jag vill ! ><'' När jag är inne på pea (Linn3) har jag skrivit en lång text om Tom. Men det räcker inte ! Jag vill skriva mer ! Min kärlek till Tom går inte ens att beskriva.. Jag .. Det räcker inte ens att skriva;  Ich liebe dich!
 
Ajja.. Igår var jag på barnens värld. Det var as roligt <3 Var där med brorsan.. Ingen kunde typ ? Han är ganska puckad ! Det finns en hoppborg som är typ .. 20 m hög. Och han klättrade upp till taket och sen så hoppade han! Han fick ont i armen .. Men han kunde visst fortsätta hoppa men sen typ.. på kvällen när han skulle spela fotboll hade han visst ont -.-

Johanna .. Min kanin är sjuk igen. Det är verkligen smärtsamt att se henne.. Även om han är gammal har han alltid levt ett friskt liv. vi besökte vetrinären och han sa att det var notamlt för hans ålder. Vi behövde inte avliva henne .. Men det .. Jag är inte rädd för döden men det är verkligen läskig! Det gör ont att mista nån man älskar ? <3


Idag skulle min moster's hund Lissie fylla år. 13 år <3 Gud.. Jag grät typ i timmar när hon dog! Jag saknar henne.. Min moster ska få en ny hund nästa år. Jag vet vilken ras men kan inte stava ^^ Men det är en sån hund som har "skägg", en dvärg s ..... Blä ><''

  Lisse på julafton x] Hon fick godis av meii så hon blev nog riktigt glad ^^ Bild tagen av mej

Kommentarer
Postat av: micaela

eh du? din moster ska få en lika dan ras som min hund ju



dvärg snauowser eller ja vet inte hur den stavas :p



2008-06-17 @ 15:01:24
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: I D R U S

Sicken sötis .)

2008-06-23 @ 13:10:09
URL: http://idamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0