Furevik (Djurpark)

Just nu äter jag munkar som frukost! Nyttigt va (a) .. Mne jag orkad einte ta nån macka och jag var inte så hungrig.. Jag brukar inte ens äta frukost. Men Anna Skipper säger att det är helst fel så då borde hon väl ha rätt ?


Jo, furevik .. I juli typ ska vi åka med mamma's kompisar i en buss dit. Jag kan inte stava men det stavas typ så. Det ligger i.. Ehm.. 1-2 timmar härifrån. Jag vill ju inte åka dit ensam med min brorsa och mamma och en massa fjortisar och tanter. Jag försökte övertala mamma att jag inte skulle åka med men när hon att det fanns ett tilvolli med fritt fall, alladin och mycket såg ajg ut så här:  :D:D:D:D:D:D (a) Och sen sa att jag kanske får ta med en polare! Troligen Mici, Hillan eller Pernilla.. Vi får se :]

Msn funkar fortfrande inte! Min kusin som är en liten datanörd ska komma och kolla. Just det! Jag måste göra klart tipsrundan till fredag (midsommar)! Jo.. Vi har en traditon att jag alltid ska göra en tipsrunda som alla i familjen ska gå. Året's ämne kan ni ju gissa. Tokio Hotel !! Mwhhaha :] Fast jag tror det blev ganska enkla frågor.. Den lättaste är säkert, "Vem gillar Linnea mest i Tokio Hotel ?" Ja .. Ni kan ju fundera på det xD

   Gillar jag han mest ? *Tänka* (Gissa i komentar vem jag gillar xD)

Kommentarer
Postat av: micaela

svar : jag dog under don't jump xP

2008-06-18 @ 16:31:33
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0