Glad!!

Ja ! Rubriken säger allt ! Ni fattar inte hur glad jag är!!

Inte för djurlägret även om jag längtar utan, jag ska till TYSKLAND !! Fast bara över en dag ._. För vi ska ta en kryssning och den går till Tyskland och tillbaka ^^ Typ.. Sa mamma och moster. Jag kan ju berätta om båten, den är as stor och lyxig! Det finns 4 bubbelpoolar och 2 stora bassänger! Och så finns det taxfree och god mat och mycket mer ! Jag längtar till 8/7 <3 Så ni vet blir jag ju borta 2 dagar då ^^

Tjatar jag mycke om min Moster? Ajja.. Det är ert problem. Min Moster och jag står varandra väääldigt nära och jag älskar henne mycket! Hon är så jävla (Ursäkta språket) snäll mot mej och min familj. Hon har hjälpt oss när Pappa dumpade oss och ger hos en massa saker. Och den här resan kostar så ni vet och i september kommer KCA och en massa kändisar och då måste man ju dit och då ska hon försöka fixa in mej och två andra polare. Älskar deii <3

Nu ska jag gå till ica och möta Hillan ^^ Och så måste jag köpa hö x_x Vi ses imon <3

 Moster o jag ^^ Sexi eller vad ? xD Bild tagen av brorsan ._.

Kommentarer
Postat av: micaela

KCA ?

2008-06-25 @ 16:02:17
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

KAN DU SVARA PÅ VAD KCA ÄR -.- DAMP



svar : eh jo..

2008-06-25 @ 21:30:38
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

ja men det heter väll NCA ? :s

2008-06-26 @ 13:00:41
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0