Hemma igen

Helgen var bara .. ROLIGT ! Fast brorsan är cp.. Jag har jätte mycket att berätta så jag berättar i varje del xD


Jo.. I fredags var det ju midsommar och då var vi på bruket och sen hemma och gjorde lite saker. Sen hade vi tipsrundorna och jag hem som skulle hade ju om Tokio Hotel! Jag vart lite fundersam på vinna men jag trodde att brorsan skulle. Men sen när jag rättar vinner Mamma O_o Med 7/10 , Grattis xD

På kvällen så sov jag och brorsan i ett tält på trägården dock men vi kan ju inte sova i skogen xD Det regnade det mesta men det var as skönt och jätte mysigt! Det är ett tält för 2-3 personer och utanpå ser tältet ut som att det är för en men där inne är det ganska stort. Ajja, as mysigt <3

Igår var jag ju på Grönan och åkte nästan allt. Min brorsa och familj är ett par fegisar! Jag skulle åka Fritt fall men jag ville inte åka själv.. Hillan och jag ska ju åka i sommar nångång så då kan vi åka allt.. Utom nåra xD Det känns som jag fortfarnde snurrar omkring och flyger men det är lite illamånende xD Fast det var jätte roligt!

Sen idag.. Nu är jag hemma och kollar på Venom det är en skräck film och jag tror jag ska stänga av.. Den är as läskig och när man sitter själv så är det bara läskigare.. Antar jag får ta med den på Th-shoppningen ! Ses <3

Kommentarer
Postat av: micaela

svar : haha men nu är jag ju det och det är inte du!

2008-06-22 @ 12:05:18
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

svar : haha oki

2008-06-22 @ 14:30:02
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0