Lördag

Guten Morgen ^^

Jag är så piss trött >.< Jag vaknade nyss och jag är ju den som vaknar klockan 6 ! Men kanske för jag var uppe och rollade till 4, hur orkade jag ? Jo.. Jag åt socker och drack läsk XD Men det var för att Linnea (Inte jag) var inne och då är man tvungen att rolla !

Rolla ? Gud.. Dte kommer ta tid att förklara för er alla segisar men jag försöker - Igen ^^:  Rolla är en förkortning på rollspela och det innebär att man är en person och man väljer ett ämne. Man kan rolla vadsomhelst, och jag rollar såklart TH! Men andra t.ex. Häst / HP / Fantasy / seriser / manga / filmer / band / kärlek / drama / skräckis, detta är bara nåra få av hundra stycken! När man är denna "person" om vi säger jag är Tom. Vi använder han/hon form och då ska vi skiva allt i ett inlägg vad Tom känner / Gör / Tänker / Säger . Hoppas ni fattar ? Jag kan visa ett inlägg :P Gjort av meii så akta dte är cp >.<

Tom flinade innan han kysste henne på munnen. Han var snabb med att lirka in tungan och lät det då övergå till hångel. Han la händerna mjukt mot hennes rygg. Hon var inte som dom andra, trodde han iallafall. Han hade en annan känsla. Han kände sig...kär! det brukade han inte göra. Inte på det sättet! Det pirrade i magen och han kände sig alldeles varm inombords.

*Applåder*
xD Ajja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0