Lördag

Ucsh ! Ucsh ! Idag när vi var ute med två av mina kompisars hundar så var det helt soligt men lite kallt. Sen när vi skulle gå tillbaka kom det fram nåra hundar. Jojo och Ringo (Hundar) är helt sajjkade så vi måste in i en skog för att slippa allt bråk. Vi tänkte att vi kunde gå där och sen när vi är där går vi vilse -.- Medans vi är vilse börjar det spöregna och jag är dygnsur! Men tillslut kom vi ut men det regnade i timmar. Det var väl roligt ? ^^

Är ensam hemma.. Brorsan och mamma är hos nån kompis och "fikar" xD Dom har väl roligt då .. Medans jag är hemma och längtar tills vi ska till Kalmar! Yaaay xD I¨går kom min storebrorsa hem också. Han har bott på gotland i 4 år och kommer bara hem under sommaren typ en vecka. Han är också puckad och kallar mej Emo för TH .. Mobbar honom också.

 ingen kan mobba meii för er <3 Bryr mej inte så länge ni finns ! <3

Kommentarer
Postat av: micaela

svar : hehe okej .. dåligt :p

2008-06-15 @ 20:56:00
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

SV : ja den e skitbra =)

2008-06-16 @ 10:08:54
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0