Lycklig

Guten tag :]

Idag vaknade jag av mamma klockan 10 men det var för att mamma skulle dra och då fick jag vakna och ta hand om allt -.-


Rubiken säger allt <3 Imon är det djurläger och jag längtar så jävla mycket och det bästa är ju djuren och polarna <3 Det är typ bara att jag måsta åka buss och det finns så mycke pervon här *Host* Jag o Mici *Host* xD Men jag är nog det största.. Efter som alla polare tycker det är äckligt (BUU) Fast ibalnd kan dom vara roliga ^^ Ändå.. Längtar <3 Och polarna är typ den andra länken till mej att jag står kvar med mina ben på jorden <3

Just nu lyssnar jag på "Geh"  och kollar på nått tecknat konstigt pogram.. Ska snart ner och köpa Jorgubbar och lite annat .. Beställt "Scream"  idag <3 MWHAHAH , Kommer dom ångra >;]

 Beställd kommer om 4 dagar <3

Kommentarer
Postat av: micaela

jag äälskar dig linnea <3

när du får din cd , får jag bränna den då (a) ?

2008-06-29 @ 13:14:50
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

hahah skadar th ? nej xD

2008-06-30 @ 19:27:34
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0