Måndag

Guten morgen
Ensam hemma - igen ! Mamma jobbar i 2 veckor till och Erik har nån fotboll-sak hela veckan... Och nästa vecka är det djurläger. Yay ! Vet verkligen inte vilket djur jag ska ta... Men kanin eller kyckling.. Eller nått! Hoppas Buster är där (det är en hund). Kommer vara med tjejerna och typ ledarna är lite fjortis eller wannabe iallafall... Man måste ju ha TH hela veckan!

Vill ni veta nått hemskt ? Alla är ju typ allergiska mot nått jag vet att jag är dte iallafall. Mot Annanas, Kiwi och en del nötter. Men när jag sov i tältet var det ju såklart nåra myggor som tog sig in på nått vis och bet mej mest, nästa dag så var myggbetten lika stora som.. Hm.. Din tumnagel kanske? Och dom svällde upp. Vi åkte in till vårdscentarlen för att vara säkra och då var jag visst allergisk mot myggor XD Det låter as roligt men det är inge farligt. Dom kan bita men jag får utslag av dom.. Usch...

Ajja.. Nu mår jag bättre och i morse hittade jag en fästing på mej. Ska alla insketer komma på mej? Jag hatar hatar inskekter. DÖÖÖÖ ! Damp... Nu ska jag rolla lite , så baii baii <3


 Min irreterande mygga ^^ (Brorsan) Bild tagen på landet och glassen fanns på ett litet glassStälle ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0