Måndag

Jag är väldigt ledsen .. Svek er .. Köpte typ bara 4 t-shirt och 2 pins .. Och just det ett svettband -.- Ska spara ! Det as varmt igår så när vi gick på stan dog alla ^^ Köpte värsta läsken! Aja .. Är fortfarnde trööööött .. Kan ju sova eftersom det är sovmorgron men jag måste ju fixa meii och bla bla .. Idag ska vi VANDRA till ett badställe -.- Tar ju 1 timme ! Och det är så varmt .. Kanske för TH-tröjan ? Ajja ... Man håller ju sin stolthet uppe xD Jag tror jag kommer öva på solbrännan .. och vattnet där är alltid kallt och det är äckliga saker på botten. En gång trampa jag på en glasbit och sen en cyckel ? Konstigt -.- ...
  Bild från landet på gotland <3

Kommentarer
Postat av: micaela

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW .



artist: Ja .. TH, FOB .. Sen .. Mici ^^

jag älskar dig min älskade lilla sötis :)



du<3tom

2008-06-09 @ 18:41:05
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0