Midsommar

Glad midsommar :]<3
Under denna helg ska jag vara hos min moster. kanske jag snor deras data men det blir nog inte det xD Vi ska åka till grönan och jag ska tvinga min kusin åka uppsjutet! Just nu väntar jag på att min kusin ska komma och hämta hos så har vääldigt tråkigt men jag håller fortfarande välja kläder. Jag ska ha en tunnika och tights och en TH-munkis över. Är det nån som kommer vara på bruket? Om så leta efter mej xD

Ni kanske inte vet att jag premunerar på KP (Kamratposten) Ajja.. Men igår så fick jag den och rubiken var om Fjortisar! UCSH ! och så var det en teckand bild på en tjej och en kille.. Shit... Och jag har typ skickat in 100000 ggr om att dom ska ha om TH, men svarar dom.. Nej .. Dom har om fjortisar isället och wannabe's -.-

Mamma klagar som vanligt och det betyder att jag måste dra. Kommer bli mobbad om en halv timme av familjen och kommer skämmas över min tipsrunda. Ajja, det är sommar xD Och jag fyller om år om 46 dagar, typ? Seees :]


 Ni är mina änglar, mitt hjärta och mitt liv!

Kommentarer
Postat av: micaela

okeii ' :)

2008-06-20 @ 10:42:58
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

detsamma :p

2008-06-20 @ 10:43:09
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0