Ny men fin


Kompisar tvingade meii hit .. Kommer inte skriva lika mycket som 'Kenza' men dte finns lite smått o gott ^^ Om ni inte visste (Dah .. ?) så ÄLSKAR jag th <3 Dom är typ .. guld ! Inget kan mätas med deras längd .. Mitt liv har förendras med er ! Men som för alla tjejer som är fans har man en favvo ? Ni kan ju gissa ^^ Tom <3 Min älskade <3 Ingen INGEN INGEN kan älska honom mer än jag ^^ Gud .. Älsk <3
Just nu lider jag av idétorka -.- Vad fan ska jag skriva om ? Mitt liv ? Musik ? Får väl blanda .. Imon lovar jag att skriva om mitt sugiga liv ^^
Annat äslkat band är:  Fall out boys <3 Älska oxå ^^
Fast Th kommer alltid först ^^

Nu ropar mamma -.- Aja .. Läs vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0