Onsdag

Sry att jag inte blogga igår -.- Men datan hackar och då är den helt cp! Vi badade ju .. Eller jag gjorde det inte! Det var jätte kallt och killarna dränkte alla xD Men jag solade .. Tills molnen gjorde det mesta .. TOG ÖVER HIMMELN -.-

Det har nästan regnat hela veckan .. Vad hände med den varma varma solen ? Fast det är ju bra att regnar .. Det har ju vart skit mycke skogsbränder ? Fast .. Ajja ..

Idag så gjorde vi det årliga personalen mot elever - fotboll . Jag spelade inte utan var cheerleeder ^^ Jag blev lite överraskad .. Fast vi tjejer är ju bäst .. Jag ska förklara! Jo .. Killarna möter gubbarna och tjejerna mot gummorna! Och tjejerna vann med 3-1 tror jag . Medans killarna svärde högt så förlorade dom med 2-8 !! Vår lärare var målvakt (Skitroligt !)

Just nu längtar jag dampigt mycke -.- PÅ FREDAG ÄR DET SKOLAVSLUTNING <3 Och i höst börjar man ju i 7c ^^ Kommer ju sakna polarna men dom finns alltid <3 Och i sommar ska vi på djurläger. Om ni inte vet vad det är så är det ett läger där man få ta hand om ett djur. Kanin, häst, kalv, höna/kyckling och lite mer. Asroligt <3

Imon har man ju också sexornas lunch. Då firar vi att vi ska lämna skolan och alla 5:or ska servera och underhålla. STORA PLANER för det! Bara jag inte får sitta brevid nån dålig :S


 Min lärare ^^ (Anders)


Kommentarer
Postat av: micaela

4-2 blev det till oss :D

2008-06-11 @ 14:50:11
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0