Tisdag

Goood morron

Jag vaknade lite tidigare idag för man ska ju till.. Ehm.. Jag vet inte men min Moster kommer och hämtar mej och så skulle vi göra något. Vi skulle till barnens värld men alla mina polare är typ borta eller göra nått annat! Men vi skulle typ fika eller shoppa. Vi får se...

Jag vill sooova idag och vakna på måndag! Då är det djurläger <3 Jag vet exat vad jag ska ta! En kanin.. Som jag vet som heter Frimärke, hur söt kan man va om man heter det ? Inte sötare än Tom då men ganska söt ! Men om det är nån som tar Frimärke ska jag ta kyckling eller häst! Men jag vet inte så ni får höra på måndag!

 Min lilla kanin ^^ Stig (A) Bild tagen av meii.

Kommentarer
Postat av: micaela

svar : haha tänk om frimärke ser .... a du vet..

2008-06-25 @ 16:00:44
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0