Torsdag

Guten morgen ! ;-)

Jag har nu svåra sovproblem.. Jag la mej 03.58 idag och vaknade nu.. Jag förlskte lägga mej 01 men det var jääätte tråkigt så jag gick upp till datan igen. Datan är nog boven ! Men jag har alltid vart beroende av den! Kanske tv:n också.. Men det var en as bra film igår och jag kommer inte ihåg vad den hette men den var bra och sorgsen. Men det finns många bra filmer.

Nån som sett dagens Tokio Hotel tv ? Fan va jag skrattade av Georg's nya flickvän! Och man fick nästan se allas magar men inte Tom's >.< JAG VILL SE ! Och kommer få det .. Man fick se Bill's kallingar och Gustav's tatuering. Coolish <3
Men jag skrattade hela tiden tills fansen förstörde , fast jag skulle nog skrika/svimma/gråta xD

Ska dra nu.. Vi ska till IKEA och köpa lite nya saker och typ äta där xD Vi ses <3


 Bild på Hillan XD (Bara för att mobba henne) ^^ Bild tagen av moi xD

Kommentarer
Postat av: micaela

det var världens bästa avsnitt EVER på th tv , asså seriöst såg du när bill provade kläder och tog av och på sig ringar och sånt , asså jag dog han är världens sötaste kille <3 jag älskar han mer än allt!

2008-06-26 @ 13:02:18
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0