Torsdag

Guten morgen :] Idag var jag tvungen att vakna lite tidigare eftersom jag måste bli klar på tipsrundan. Jag är klar med frågorna men det är bara att jag behöver göra "brickorna". Idag känns det som jag kan klara allt, min lilla dröm gav mej väääldigt mycket hopp! Jo, då fattar ni att jag snackar om TH .. Jag drömmde att jag var på fler tal med deras konsert och dom bjöd upp mej på scenen med nåra polare. Ni fattar inte hur mycket jag grät och hur glad jag var på scenen och det kändes verkligen verkligt! Och så är jag glad för min MSN FUNKAR!!

Imon är det ju midsommar och under hela helgen kommer jag vara hos min moster och plåga dom alla med TH! Och typ alla i familjen hatar dom.. Men nåra har erkännt att dom är bra, så det är en början !

Måste äta och börja mitt lilla arbete :]
Ses <3

Kommentarer
Postat av: micaela

svar : i drömmen ?

2008-06-19 @ 14:37:18
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

svar : oki :) nej men vafan nu loggade du ut från msn bara för att jag hade ätit klart >.< asgråta



hehe kul =)))



asså jag måste berätta en sak på msn <3

2008-06-19 @ 17:20:12
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0